Alege datele potrivite pentru tine si rezerva acum!

Oferte

Schimba datele!

Pret final 2 adulti , 7 Nopti? , 19.10.2024 -26.10.2024

Camera
Masa
Detalii
Pret
Camera dubla
Demipensiune
Plecare din Bucuresti / avion Detalii
1 479 €
Servicii incluse
  • -Bilet avion*** Bucuresti – Malta si retur cu bagaj mic de mana (40 x 30 x 20 cm) si bagaj de cala 20 kg
  • -Taxe de aeroport
  • -Transfer aeroport – hotel - aeroport
  • -7 cazari cu demipensiune in hotel 4*(un pahar de vin si apa) – la hotel Soreda 4* /similar
  • -Tur al orasului St. Julian’s
  • -Ghid insotitor din partea agentiei
Servicii neincluse
  • -Asigurare medicala si storno (cu extensie COVID)
  • -Vizitele optionale, ghizii locali si intrarile la obiectivele turistice
  • -Taxa de oras : cca. 2,5 €/pers/zi (valabil la momentul lansarii programului, poate suferi modificari in functie de deciziile autoritatilor locale)
  • -Bacsis/tips - echipaj (obligatoriu 1 €/ zi /turist), inclusiv copiii peste 6 ani
Transe de plata
Conditii de anulare
  • 739.5 € de la 16.05.2024
  • 1479 € de la 28.09.2024
- doar la cerere - oferta disponibila DETALII+ - servicii incluse / neincluse
detalii Pret
Camera : Camera dubla
Masa : Demipensiune
Detalii : Plecare din Bucuresti / avion
Detalii
1 479 €
Servicii incluse
  • -Bilet avion*** Bucuresti – Malta si retur cu bagaj mic de mana (40 x 30 x 20 cm) si bagaj de cala 20 kg
  • -Taxe de aeroport
  • -Transfer aeroport – hotel - aeroport
  • -7 cazari cu demipensiune in hotel 4*(un pahar de vin si apa) – la hotel Soreda 4* /similar
  • -Tur al orasului St. Julian’s
  • -Ghid insotitor din partea agentiei
Servicii neincluse
  • -Asigurare medicala si storno (cu extensie COVID)
  • -Vizitele optionale, ghizii locali si intrarile la obiectivele turistice
  • -Taxa de oras : cca. 2,5 €/pers/zi (valabil la momentul lansarii programului, poate suferi modificari in functie de deciziile autoritatilor locale)
  • -Bacsis/tips - echipaj (obligatoriu 1 €/ zi /turist), inclusiv copiii peste 6 ani

Descrierea hotelului



PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.

PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 2 zile inainte de plecare, urmand ca suplimentul de camera single sa fie achitat obligatoriu inaintea plecarii. Nu se accepta mutare in camera cu “partaj garantat”, dupa ce a fost achitat avansul, conform scadentelor.

Pentru inscrierile cu pana la 3 zile inainte de plecare, optiunea de partaj va fi reconfirmata cu reprezentantii agentiei.

Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.

BIROUL DE TURISM PAȘCANI SRL | RO 26857275 | J22/ 637/ 2010 | Licenta turism nr: 923/ 28.01.2019 | Polita asigurare Seria I - Nr. 52947/ 01.01.2024 - 31.12.2024 - Omniasig Vienna Insurance Group | Brevet turism nr: 23247/ 02.07.2013 - Șoldan Emilian | M.D.R.T - 0800.86.82.82 | A.N.P.C. - www.anpc.gov.ro

Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.

Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.

Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.